Hoppa till innehåll

Ny, Idé Krönikor.

Amaeli

Rekommendera inlägg

Bu fick jag en såndär onödig men ändå kul idé, som jag får alldeles för ofta numera.

Krönika

Att skriva en artikel på minst 5000-10 000 tecken inklusive mellanslag.

Dom skall ju såklart handla om spel, speltillverkare, etc.

Även topplistor kan göras men då baserade på forummets åsikter och inte sin egen.

Därför är detta bra?

För att Fuska.se skulle bli en av det första svenska spelhemsidan med krönikor, vilket skulle göra fuska.se unikt.

Även att det skulle bidra till en proffsigare miljö, med krönikor och dylikt.

Hur får vi igenom idén?

Antingen genom att det går till som Fusk och Recensioner, att varje användare skriver för sig självt.

Eller att några få väljs ut, om dom vill, dom jag sett har ett bra ordföråd för detta är tex, KazeN, Dolphin, Corpse osv.

Hur ska dessa se ut?

Gärna ett betyg fält, där användare kan betygsätta krönikerna, och så en bild på författaren längst ner.

Gärna en namnteckning eller något.

Sedan skall dom som är krönikörer ha en liten tittel, som det står: Krönikör/Skribent eller något.

Denna skall inte ersätta ens rank utan kan stå med röd text under varnings spalten.

Vad tycker ni om denna idén?

Denna idén kanske blir bojkottad, men jag skulle tycka att det tog sidan till en helt ny nivå.

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker det låter som en mycket bra och intressant idé. Frågan är om det blir många som skriver krönikor... Det blir väl "the big A" som bestämmer om det är aktuellt antar jag. Det måste antagligen visas mer intresse för att det ska gå igenom däremot. (Aw, jag har stort ordförråd enligt MascarPone :wub:)

Redigerat av KazeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...