ajar Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 F*n vad dåligt! Undrar varför...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 F*n vad dåligt! Undrar varför...? Menar du släppet i mars eller bara den dyra versionen kommer hit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Både och ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Släppet i mars beror nog på att det var/är seg start i SONYs fabriker eller att japanerna dissar PAL-regionerna. Att den dyra är den enda vi får beror på att SONY tycker det inte finns tillräckligt stor marknad här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag tycker det är lite dyrt med 7000 kr men min kompis har förhandsbokat det så jag kommer nog att köra det där.Synd att bara den dyra versionen kommer till sverige jag skulle annars ha köpt den om den va lite(ironi) billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg