Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 Ja men om den var onödigt varför flyttar en mod den och en annan mod låser den sen? Den kanske tyckte att det var ingen mening med diskussionen lite senare. Citera
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Inget konstigt med, det om du gör en onödig tråd, blir den låst, samma sak som om man blir varnad, blir trött på folk som inte tar ansvar för deras akter. Herregud dom är bara människor! Det är klart dom tycket olika om saker och ting, redan här var du ute och spammade lite Här personligen tycker jag du förtjänar en varning för denna tråd. Redigerat 1 September 2006 av MascarPone Citera
Dream Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Skrivet 1 September 2006 Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det? Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens? Citera
# 21 Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 En moderator är en individ som fattar egna beslut och ibland har man skiljda åsikter vilket gör att det som är acceptabelt i vissas ögon är fel i andras ögon. /# 21, moderator Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 hur lång tid tar det för en tråd att bli godkänd? Citera
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det? Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens? Det är inte min poäng, min poäng är att du bör veta bättre, än att moderatorer är en sorts robot, som är gjord av metall.Känns, så jäkla onödigt att diskutera det bara, nu har han gjort så, och du kan inte begära att dom ska öppna den igen, bara för att du vill det. Citera
# 21 Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 hur lång tid tar det för en tråd att bli godkänd? Tills någon moderator anser ett ämne lämpligt nog att debatteras. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 så om det inte blir godkänt så skickar dom inget till en? t ex. när man skickar in fusk står det ju om det blir godkänt eller ej Citera
Dream Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Skrivet 2 September 2006 Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det? Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens? Men jag har inget emot att den e lås :bah: Jag har fått min fråga besvarad av 21 nu... Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 inge vet eller? för jag har lagt till en tråd och jag misstänker astt den inte blivit godkänd men jag har ju inte fått en bekräftelse Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.