Hoppa till innehåll

Debatt Problem


Dream
 Dela

Rekommendera inlägg

Inget konstigt med, det om du gör en onödig tråd, blir den låst, samma sak som om man blir varnad, blir trött på folk som inte tar ansvar för deras akter.

Herregud dom är bara människor!

Det är klart dom tycket olika om saker och ting, redan här var du ute och spammade lite Här personligen tycker jag du förtjänar en varning för denna tråd.

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det?

 

Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det?

 

Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens?

 

Det är inte min poäng, min poäng är att du bör veta bättre, än att moderatorer är en sorts robot, som är gjord av metall.

Känns, så jäkla onödigt att diskutera det bara, nu har han gjort så, och du kan inte begära att dom ska öppna den igen, bara för att du vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad du tar illa upp.......du hade väl inte vart lika glad om nån skickade hemska kommentare?Eller så sjunker du låg och börjar skicka hemska kommentare tillbaka?Man måste väl har rätt att får ett slut på det?

 

Meningen med dena tråd var att jag undra att alla moderator kanske inte kommer överens?

 

Men jag har inget emot att den e lås :bah:

Jag har fått min fråga besvarad av 21 nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...