Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 impulse101 - 16,000 dollar gicespaceweapon_awp - artic snipergevär sv_aim - auto ladda med snipergevär give weapon_(vapnets namn) - ger vapen gl_zmax [0-9999] - ser och skjuter genom väggar Det funkar *** inte! :blink: Skriv inte fula ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Det där gravity och sånt kan man använda i sin egen server det är tillåtet men hack fusk är inte tillåtet.jag lockade en gång min kompis till en anti.cheat server han blev bannad på hela sin cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 var skaffar man cd-key utan att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nille_pille Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 man kan skriva 3333333333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Men nån har redan använt den.När man laddar ner cd keyn är det så att det är nån annans och dem används ofta så det är svårt att hitta en o använd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det där gravity och sånt kan man använda i sin egen server det är tillåtet men hack fusk är inte tillåtet.jag lockade en gång min kompis till en anti.cheat server han blev bannad på hela sin cd-key. om man spelar mot andra och är server och fuskar så sticker ju alla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.