Gäst fusk_pont Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 kan någon skriva en topp-fem lista på zelda spel till GBA :rambo: t ex om grafik och musik :visslar: ps. inräknat game cub :medieval:
Gäst fusk_pont Skrivet 5 September 2006 Rapport Skrivet 5 September 2006 svara för f*n :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Escain Skrivet 5 September 2006 Rapport Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Det finns bara två Zelda spel till GBA. De är A Link to the Past och The Minish Cap. ALttP är cult och TMC är helt okej. Sen finns det inte mycket mer att diskutera. Redigerat 5 September 2006 av Draghon
Gäst Kabby Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 A Link to the Past är enligt min synvinkel det bästa av Zelda spelen. Minish Cap är inte heller så dåligt men ganska kort. Om du vill ha grafik ska du ta Minish Cap. Om du vill ha kul ska du ta A Link to the Past
Staejjkarn Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 OM jag var du skule jag nog valt A Link To The Past.Minish Cap e så enkelt.
Rekommendera inlägg