Hoppa till innehåll

Ännu En "hink" Med Idéer Som Bör Tas Upp.


Amaeli

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så himla svårt är det ju inte att bli medlem

 

Nej men man skall fylla i uppgifter och sådana saker innan man kan bli medlem. Dem som bara vill hitta fusk på sidan, låt dem göra det. Dock så kan man ha erbjudande, tillexempel om man blir medlem i dag och skriver 15 inlägg så får man Fuska VIP i 10 dagar eller något. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, jag tror jag vet varför det blir mindre och mindre medlemmar.

Det är allt för många som lämnar för att dom blir kallade N00b osv, av medlemmar men värst av allt moderatorer som ska föregå med gott exempel.

Och redan där någon förolämpar en nykomling har vi förlorat en potential medlem som skulle kunnat vart en aktiv sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har många förslag MascarPone, och jag gillar allihopa! Angående alla inaktiva moderatorer tycker jag att det borde införas en funktion där en moderator blir "avsatt" från moderator-platsen efter en viss tid. Om en moderator till exempel inte varit inloggad på 3 månader tycker inte jag att han/hon borde få vara modde längre.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...