Cyper Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Lite lösare regler Satsa mer på en del regler, som Spamm, Reklam osv. Ingen regel är speciellt dålig, men i helhet är det lite för strängt tex, att man inte får ha någon avatar med politiskt syfte enligt vissa mod. Samanhållning. :lol: Redigerat 5 September 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Det låter som en bra slogan, men baneren täcks med en massa reklam, var ska slogan få plats? Jag vet inte riktigt, den skulle kanske stå någonstans uppe vid menyn, man skulle kunna göra lite större plats till höger om "Övrigt" i menyn och ha den där. Eller flytta ner menyn och ha den under bannern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Hur ska man kunna veta alla regler om man inte är medlem? Man kan läsa dem ju :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Klart man kan läsa de men jag tror inte att någon som inte är medlem här och letar efter fusk läser reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 nä de rör ju int dom. tror dom :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Klart man kan läsa de men jag tror inte att någon som inte är medlem här och letar efter fusk läser reglerna. Nej, men det är ens skyldighet att läsa reglerna innan man registrerar sig på fuska.se. Man kan och ska läsa dem innan man blir medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Mm, står det frågor så är det bara öppna ett nytt fönster och läsa igenom det noga. Det borde slumpas in olika frågor bara. Redigerat 8 September 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Kom just på en grej som jag velat ha länge; Kan man inte fixa ett sökfält för medlemmar? Det är väldigt störande när man måste söka upp inlägg efter personen varenda gång om användaren inte finns i vänner listan eller skrivit nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Members Här finns något som kanske hjälper :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Tack! Det var där den låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.