LiQuiDe Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 har någon klarat Chapter X på Einstein? och om ni har får man nåt då..? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 man får alltid nåt när man klarar Chapter X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 man får alltid nåt när man klarar Chapter X Jag har klarat worm och vanilla och är på andra missionet i einstein Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 när ni klarar det går man en SPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR medalj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Ville inte göra en ny topic så jag skriver här: Hur får man de andra två upplåsbara sakerna till sin profil? (Jag har Shitty mouth eller hur det stavs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Man får ingenting, inte ens att meddelande att man klarade det. Grym besvikelse efter att ha spelet flera timmar i rad bara för att klara det. Men jag kan ge er några tips. På andra banan ska man vara en Sky Jockey och flyga till flaggan, landa på gångbanan bredvid, ta flagen, hoppa in i flygfarkosten, braka på med turbo tills du är ovanför din bas, hoppa ut, väkla ut fallskärmen och lämna flaggan. På banan A Bridge To Narrow ska man vara en Sneeker, börja med att ta en teleportör, gå till avlämningsplatsen för kartor, byt till katana(så att du kan springa), ta en fyrhjuling på fordonsstationen, gasa på rakt in i Tediz bas, spring fram till kartan, lägg ut teleportören, ta kartan, gå in i teleportören och lämna kartan. Det som är bra med denna taktik är att man dels tjänar en j*vla massa tid(tro mej, det behövs) och att man dels slipper ta sej tillbaka med kartan, om man tar ett fordon kan man komma in i Tediz bas på några sekunder, men det är betydligt svårare att ta sej därifrån. Vanligtvis så dör man innan man ens kommit till bron. Det var två bra tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg