ThePunisher Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 vilken bil var det du replacade? annars om du har msn så kan du adda [email protected] så kan jag skicka tillbaka filen med den rikiga bilen på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Ja, jag vet. Fattar inte vad felet är.. prova en annan mod då. Mitt gta har också hängt sig en gång när jag installerade en mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 samma sak hände mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solex Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 har ju försökt med många mods, men det hänger sig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 om du har moddat GTA mycket, med många nya bilar och så, då ka ndet hänga sig, man ska alldrig modda spelet för mycket läste jag någonstans ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Vilken version av SA har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Exakt, vilken version ghar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det är nog bara att installera om spelet för dig :( men om du vill ha nya bilar nästa gång så använd då Gta mod installer 5.0 om det då blir problem när du installerat en bil så kan du avinstallera den ;) Tanka på: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=455 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feffe_Vagefjard Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 är det med version att göra eller? skulle f*n trilla av min datastol 2 gånger istället för 1 om jag får köra bugtti veyron :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Om du gjort det på PS2 så är det kört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg