Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hjälp mig! Varför startar inte spelet när man har installerat nya bilar? Jag har lagt in bilarna som man ska, men spelet hänger sig. Blir galen på det! :angry: Nån som vet hur jag ska göra?

Skrivet

Ominstallera hela spelet, eller bara bilen?

Alltså.. Är det bara att öppna SAMI o sen installera mod, o välja vilken bil man ska installera över, o sen ska det funka, eller? :unsure:

Skrivet

Alltså.. Är det bara att öppna SAMI o sen installera mod, o välja vilken bil man ska installera över, o sen ska det funka, eller?  :unsure:

Testa bara bilen!

Eller så tvättar du skivan!

Det kan vara nått smuts på skivan.

Skrivet

Alltså.. Är det bara att öppna SAMI o sen installera mod, o välja vilken bil man ska installera över, o sen ska det funka, eller?  :unsure:

Spelet.

När jag ominstallerar får jag mina saves kvar.

Hoppas du får det också ;)

Gäst Forsman
Skrivet

Då verkar det som om du får spela utan dina speciella bilar, om det inte fungerar?

Skrivet (redigerat)

Men.. Näe! Jag SKA ha in andra nya bilar! :) Fattar bara varför det inte går.. Vet inte vad jag gör för fel.. :blink:

Redigerat av Solex
Skrivet

Det kan vara för att du kanske har laddat ner e nny bil, och så öpnnar du Mod Installer och skriver över t.e.x en motorcykel?

nya bilar som du laddat ner ska alltid bytas mot andra bilar, inte mot flygplan eller båter eller något annat. Det kan vara därför det hänger sig ;)

• Skapa ny...