Johanthe Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 (redigerat) Hej tänkte börja lira final fantasy 9 igen. Men då jag sålde mitt ps2 så kunde jag ju inte göra det mer så jag laddade hem en ps emulator ochdet funkar men det hackar som bara den. Jag har en 2.4ghz och 64 mb grafikkort. Redigerat 4 September 2006 av Johanthe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 tror inte det finns så mycket att göra åt det eftersom dom bara kan spela vissa spel emulatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 tror inte det finns så mycket att göra åt det eftersom dom bara kan spela vissa spel emulatorerna Jo men spelet ska funka med den emulatorn det har jag kollat, kan det vara att datorn har för svag prestanda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 tror inte det finns så mycket att göra åt det eftersom dom bara kan spela vissa spel emulatorerna kan mycket väl vara så att datorn är lite för dålig för att du ska kunna spela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.