Gäst poja2000 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ska jga köpa the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Läs en recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ska jga köpa the sims Men det finns ju många! Vilket menar du? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ska jga köpa the sims har du inte gjort en typ likdan tråd fast de stod "ska jag köpa ps2 lr nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 The sims är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag tycker inte du ska köpa det för att det kommer bli tråkigt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 d e kul till en början och jag tycker det med e ett tjej spel en kill spel men om du vill det så jag ger det 3/5 i betyg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Köp inte The Sims. Om du absolut vill, köp i så fall The Sims 2. Det kommer ut i butikerna tup Maj-Juni i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Köp inte The Sims. Om du absolut vill, köp i så fall The Sims 2. Det kommer ut i butikerna tup Maj-Juni i år. Håller med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Ja man blir så tröt på dom andra spelen efter ett tag kanske the sims 2 också men jag skulle chansa på det ändå ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag tror jag ska köpa det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det är asroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.