Sidney Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Okej, för jag råka köpa ett "heavy" vapen. När jag slår, slår jag typ ett slag på 3-5 sekunder, medans man slår typ ett slag på 0-1 sekunder! hur mycke på det måst man ha på det för att kunna slå normalt med ett heavy vapen? Vart gör man tatueringar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Det är bara att ta en i taget och testa att slå med vapnet om det går snabbare. Vart som helst i stort sett kan man göra tatueringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Måste man gå in i nån affär som när man klipper håret? Säg vilken stad man kan göra tatueringar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Bowerstone south skrev jag ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Okej. vart i Bowerstone south ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) I en affär där det är en tjej i. Affären är långt uppe i backen. Redigerat 8 September 2006 av mr_rock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 där e den..=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Där kan jag bara klippa håret och skägget! Hur gör man för att få tatueringar där? P.S. Jag har 3 tatueringspapper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 alltså seriöst, läs hjälp-rutorna som kommer upp och spela spelet å då kanske du faktiskt hittar de saker du frågar efter =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg