Fusion Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 dåligt att zlatan fick åka hem men vi vinner mot lichtenstien endå! :D Vadå nej?Dem deppade ju, stod till och med i nyheterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 danmark blev lyckliga för att Zlatan inte är med och island blev ledsna för att Zlatan inte är med. dem tycker sverige är bättre utan Zlatan och jag håller med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Just nu gör det inte så mycket om Zlatan är borta, han är ju inte direkt i form, men jag vill gärna att han fortsätter i landslaget när han blir i form! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Just nu, så tycker jag att han inte ska vara med i landslaget, då han inte gör något. Men när han hittar formen och blir den Zlatan han än gång var, så är han mer än välkommen till landslaget enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Nu tar han väl ledigt när han blivit pappa också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Rätt åt dom... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Eh, divorna får skylla sig själva... Det ser ut att gå bättre utan dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Eh, divorna får skylla sig själva... Det ser ut att gå bättre utan dem. :) Precis vi klarar oss med Hansson, Elmander, Allbäck :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Eh, divorna får skylla sig själva... Det ser ut att gå bättre utan dem. :) Håller med dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.