cyber-fox Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 mm får se på zelda så skulle man hoppar på en plattform men så trillar jag ner helar tiden men så stnnade spelet och sen efter 1-3min så klara jag det när det krasha i 1-3 min kom det upp en gul linje uppe i vänstra översta hörnet? om det var så skriv till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag hoppade över en hel small key i Ocarina of Time, det var nog mer bugg än tur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag raderade alla banor på 007 golden eye men sen efter typ tre år så kom mdem till backs jag fatade 0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag raderade alla banor på 007 golden eye men sen efter typ tre år så kom mdem till backs jag fatade 0. ...? Oj jag fattar också 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Tja, det måste ha varit på Mario Kart 64 när jag drog ur min kompis sladd och körde före honom över mållinjen... Han trodde det var glapp i kontrollen eller nåt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag kom upp på taket på Super Mario 64 med bara 6 stjärnor :P hur kom du upp där då man måste ju ha 120 stjärnor ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 JonteFire: Såhär http://video.google.com/videoplay?docid=81...r+Mario+64+roof Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnezium Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hände på mayoras mask, hoppade över en scen i spelet, rätt stor tur för mig då jag hatar alla dessa scener. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 när jag skulle möta bongo bongo i zelda:ocarina of time så tappade jag inte en endaste liten hjärtbit och jag hade bara 5 hjärtan och ingen eldfluga eller nåt och innan striden så trodde jag att jag inte skulle klara det men jag trodde på mig själv och jag klarade det som tur var det är därför man skall tro på sig själv och kabby det skall jag testa hehe Jag kom upp på taket på Super Mario 64 med bara 6 stjärnor :P hur kunde du göra det! jag kunde inte göra det! helt omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tog en jäkla tid :P Man måste försöka länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg