fesoj_92 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 hej har nu upptäckt att mitt sikte på något sätt har blivit sjukt...så i vilket vapen man än håller ovavsätt om jag springer,smyger,duckar osv alltid är stort såå får lite mindre antal hs nu nån som vet vad felet är / hur man kan rätta till det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 På Options kan du ändra ditt sikte, där du ändrar färgen kan du även ändra hur stort siktet ska vara. Jag brukar ha på small. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fesoj_92 Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 På Options kan du ändra ditt sikte, där du ändrar färgen kan du även ändra hur stort siktet ska vara. Jag brukar ha på small. nej asså inte så utan du vet om du tex har en usp ock springer med den så är ju siktet större än om du duckar :P men en kille har redan hjälpt mej med det tror det var cl_haircross nånting :visslar: *lås tråden* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 cl_crosshair :) cl_crosshair 0 är skönast tkr jag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg