Hawaii Skrivet 7 September 2006 Rapport Skrivet 7 September 2006 Hur filmar man på 1.6? min kompis sa att man skulle skriva record eller nått sånt i consollen, men jag fattar inte hur. Någon som kan hjälpa mig?
Simpsons Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 (redigerat) du skriver: record sen namnet på filmen tex. cs1 alltså: record cs1 sen skriver du: stop när du ska sluta filma. Sen fär att få det som filmfil så får man ha tex Fraps och filma ifrån cs med. Redigerat 8 September 2006 av Simpsons
Hawaii Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Skrivet 8 September 2006 var hittar man filmerna sen?
Simpsons Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 De du recordar i consollen hamnar i : C>Program>Steam>SteamApps>Ditt account namn>Sen det spel du recordat i.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 De du recordar i consollen hamnar i : C>Program>Steam>SteamApps>Ditt account namn>Sen det spel du recordat i. I vissa installationer av steam såC:/program/valve/Steam/Steamapps/*Account*/counter-strike(Om du har cs)
Hawaii Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Skrivet 9 September 2006 men i villket program ska man spela upp de i??
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Du kan spela upp dem i cs, för det blir bara .dem filer (har jag för mig). Annars måste du använda nåt annat progam som Simpson sa.
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Inte jag heller, men testa att googla på fraps så kanske det ljusnar lite. ;) Redigerat 9 September 2006 av Moberg
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Ladda ner ett program som filmar från skärmen(EX.Fraps) Och titta på cs filmen i cs sen trycker du på nån knapp så recordar den skärmen och sparar film som kan tittas på i det flesta filmspelare
0boy Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 skriv tex "record lol" i consolen och sen så gör du någe snyggt sen skriver du "stop" den skriver du "playdemo lol.dem" .dem är för att CS filmer blir i .dem format, lol är för att filmen hette det och playdemo är för att den ska spela demon O_o fatta ru!?
Simpsons Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 skriv tex "record lol" i consolen och sen så gör du någe snyggt sen skriver du "stop" den skriver du "playdemo lol.dem" .dem är för att CS filmer blir i .dem format, lol är för att filmen hette det och playdemo är för att den ska spela demon O_o fatta ru!? Men du kan ha Fraps igång samtidigt, och när du spelar upp lol i cs, så har du en knapp som fraps börjar recorda i, sen trycker du på den igen när det är klart, så kommer det en filmfil, o mappen Fraps
Rekommendera inlägg