Hawaii Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Hur filmar man på 1.6? min kompis sa att man skulle skriva record eller nått sånt i consollen, men jag fattar inte hur. Någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) du skriver: record sen namnet på filmen tex. cs1 alltså: record cs1 sen skriver du: stop när du ska sluta filma. Sen fär att få det som filmfil så får man ha tex Fraps och filma ifrån cs med. Redigerat 8 September 2006 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 var hittar man filmerna sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 De du recordar i consollen hamnar i : C>Program>Steam>SteamApps>Ditt account namn>Sen det spel du recordat i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 De du recordar i consollen hamnar i : C>Program>Steam>SteamApps>Ditt account namn>Sen det spel du recordat i. I vissa installationer av steam såC:/program/valve/Steam/Steamapps/*Account*/counter-strike(Om du har cs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 men i villket program ska man spela upp de i?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Du kan spela upp dem i cs, för det blir bara .dem filer (har jag för mig). Annars måste du använda nåt annat progam som Simpson sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 fattar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Inte jag heller, men testa att googla på fraps så kanske det ljusnar lite. ;) Redigerat 9 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Ladda ner ett program som filmar från skärmen(EX.Fraps) Och titta på cs filmen i cs sen trycker du på nån knapp så recordar den skärmen och sparar film som kan tittas på i det flesta filmspelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 skriv tex "record lol" i consolen och sen så gör du någe snyggt sen skriver du "stop" den skriver du "playdemo lol.dem" .dem är för att CS filmer blir i .dem format, lol är för att filmen hette det och playdemo är för att den ska spela demon O_o fatta ru!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 skriv tex "record lol" i consolen och sen så gör du någe snyggt sen skriver du "stop" den skriver du "playdemo lol.dem" .dem är för att CS filmer blir i .dem format, lol är för att filmen hette det och playdemo är för att den ska spela demon O_o fatta ru!? Men du kan ha Fraps igång samtidigt, och när du spelar upp lol i cs, så har du en knapp som fraps börjar recorda i, sen trycker du på den igen när det är klart, så kommer det en filmfil, o mappen Fraps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg