wario Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 kan ingen ge nått tips på nått kul spel??inte nått som bara är kul i början... jag har ....ssbm,re4,re0(resident evil zero),the simpsons hit and run,simpsons road rage,metroid prime,super mario sunshine,ty the tasmanian tiger 2,golden eye,zelda the wind waker,soul calibur 2,the skorpion king,zelda-four swords adnentures :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Donkey Kong: Jungle Beat är ett måste till Kuben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 (redigerat) tos Redigerat 7 September 2006 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Tales of Symphonia :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 onödigt at skirva 2 gånger. Dessa spel tycker jag : MKDD(mario kart double dash) Nhl/fifa nån årgång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Resodent evil är rätt bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Zelda Collectors Edition? Men du kanske har dom till N64? Tales of Symphonia? King Kong är annars rätt skönt. Finns många bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 De andra Zelda, Metroid Prime 1 och 2, Metal Gear Solid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) alla spelen som alla har radat upp tänkte jag ta så du frå ta en titt själv kollahär det finns ju mer än spel också. Redigerat 8 September 2006 av Futurama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 ok..men tycker att resident evil outbreak1 och 2 värkar coolt..finns det till gc?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 ok..men tycker att resident evil outbreak1 och 2 värkar coolt..finns det till gc?? Inte något outbreak, de finns vell bara till ps2. Fast jag kan ju ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 hoppas att du har fel :P för det verkar sååå kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg