Baf2 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 the sims 2 pet hoppas det blir bättre en the sims2 är det någon som längtar till de jag gör de :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 (redigerat) [edit] Redigerat 5 Januari 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Trevlig du är, foppis! Jag vet inte, han har kanske hört att det kommer till DS också, du måste inte tro att han/hon är en idiot för att han/hon har hört fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 the sims 2 pet hoppas det blir bättre en the sims2 är det någon som längtar till de jag gör de :cool: utbrott? går världen under för att hon/han skrev i fel ämne kanske, nej den fortsätter att vara lika j*vla tråkig som vanligt.. haha ;D men asså sen i forts. så kan du väll ta d lite lugnt ? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 the sims 2 pet hoppas det blir bättre en the sims2 är det någon som längtar till de jag gör de :cool: jo det kommer till ds gå in på webhallen men skit iet hur tar man bort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg