softies Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Hur gör man olika sorters öl på runescape? Jag har letat på runehq men det står ingenting (fast jag kollade ju bara i en timma) snälla hjälp mig. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 typ Runehq.com sen skillguides sen cooking då börjar du bara att leta efter typ beer making? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Kom ihåg att du måste vara member.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag ee member men ee det typ bara att ta en öl och lägga i det som behövs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Gå in på dom sidorna jag sa som sagt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ja gå in på sidorna och nej man tar inte bara beer glass o lägger i vad somhelst. Att göra öl på Rs kallas för "Brewing" då man behöver olika slags hop seeds eller nåt.Vet inte mer än så.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg