Ozoon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 men odin suger efter att han blivit kluven av seifer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vitor...Jag kan hjälpa dig...HP:(Beror på level men du borde vara på typ 46-50)Om du är på lvl 41 har han:46.400HP Taktik:Kontrar med "Homing laser" för varje probe som finns kvar och är ute, annars kontrar han med "Twin homing laser" om proberna sitter på honom. Detta gör en hel del skada så mitt tips är att snabbt kasta Triple på dig och sedan köra Shell, Haste och sedan Regen på alla dina kamrater. Under tiden som du fixar detta så får nån dynga på med Quezacotl som gör maffigt med skada. Även andra starka GF's får du fylla ut med. Skulle du ha Squalls bästa vapen Lion Heart så kasta Aura på honom så att han får sin limit och efter den så kanske han kör "Lion Heart" som gör runt 200.000 HP i skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 vet du var roboten heter ingen av oss kommer ihåg den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 skaffa en guide: de har jag=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ja du kanske behöver det men det behöver inte vi andra men är man en noob så är man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg