Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 När jag köpte den här datorn(1september) Så sa han i kassa om jag hade windows installations skiva Det trodde jag väl så jag tog min Windows Recovery Cd från förra datorn och installerade windows men nu är det nån trial på windows? Går ut om 24/30 dagar... Nån som vet vart koden står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 På baksidan på din gamla dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 På baksidan på din gamla dator.... Ser massa usb grejor och utag men igen kodPS.Har provat koden på toppen av gamla datorn men den funkade inte(Använd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 om du köppt en ny dator.. då kan du inte andvända din gamla skiva.. den är gjord för precis din gamla dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Mmm... Om du köper en märkesdator så gör dem som tillverkat datorn en anpassad skiva för just den datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) *Glömde* Redigerat 9 September 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Som Vitdom sa... Du har en OEM-version av Windows som är låst till din förra dator... Antingen köper du en ny licens...eller så följer du Mega93s råd... Jag vet vad jag skulle göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Sa han i kassan att du skulle få en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Sa han i kassan att du skulle få en? Han frågade bara om jag hade windows (Sen kanske nått mer för jag hörde inte riktigt vad han sa,han hade konstig dialekt :P ) Redigerat 9 September 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Låter som att det bara är att köpa ett nytt windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Låter som att det bara är att köpa ett nytt windows. Det kostar ju ca.700 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Tanka ner beta version av Vista då, funkar också bra. Kan vara lite småbuggigt dock... men det är gratis ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.