💬
Logga in
Fuska.se

Cascada!

33 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det kvittar hur bra en låt är, blir den sönderspelad blir den dålig även om den var bra från början.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det är inte sant, vissa låtar kan man aldrig tröttna på, åtminståne inte jag. Men de flesta poplåtar, som denna, blir värdelösa andra gången man hör dem.

Jag tror jag gillar den lugna versionen bättre än den snabbare.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har lyssnat på "Techno" versionen sen flera år tillbaka, och blev ganska förvånad över att de slog igenom med en baladcover av den :/

Jag själv tycker att det är en bra låt, men den börjar bli lite för mkt när den spelas 30+ ggr om dagen på radion.

12 Sep 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren.

Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det...

Och Everytime We Touch är från 2003 eller tidigare. -.-

Jo visst är den bra, men just den låten känns faktiskt sönderspelad nu. :/

Lyssnar på de låtar som inte gått på radion hellre. :P

Nivå 3 · Lärling

Till en början så var det en sådan låt som man hör lite då och då på radion men nu så är det som tinnitus, det fastnar i huvudet och låter bara störande.

14 Sep 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren.

Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det...

jag hållar faktiskt med dejj på båda punkterna där ;)

hör ni skillnaden mellan

miracle

och

evertime we

touch.

Man hör att det år något år imellan dom!

16 Sep 2006
↗ till inlägget

mm håller med...

Senast ändrad:

17 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tyckte väl att jag hört den innan!

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag är inte speciellt förtjust i Cascada, jag gillar inte hennes musik över huvudtaget. Men man kan ju inte gilla allt.

21 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

I need a miracle är det dj zitkus som gjorde före henne och den versionen är mycket bättre.

22 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag tvivlar på att hon har skrivit låten. Rösten är säkert fake.

23 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

Cascada har inget liv går och gör en massa fantasilösa covers och tar dem som sina egna. Det luktar "Blue lagoon" om henne, ni vet dom som gjorde (break my style och do you want to hurt me)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in