GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Asså man måste inte ha Kabutops lr Omanyte, dom är inte dom starkaste pokemon direkt. Det finns ju många starkare så varför ska man ha precis dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 För att dom är coola!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Lol, dom har inte dom bästa statsen direkt XD Men om man tar nån av dom två rekomenderar jag omanyte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ok, den kan ju bli en ganska bra tank.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Aa,jag har använt den, men den är inte direkt den bästa tanken :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 näee, det är Snorlax!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Nääe, Umbreon ffs XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ok, men snorlax är en stolt tvåa! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Lol, kanske :P Han är iaf inte dålig, han har bra def stats ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Carttie: Båda är Water/Rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Ok, men har du National Dex?? Nej, jag har precis startat ett nytt Save. Overraild: Ja, jag vet det :) Tänkte att det kunde vara kul att använda någon av dom för en gång skull ;P Eller ska jag kanske ta Aerodactyl? (Stavning?) Redigerat 10 September 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Tjaa, Charmeleon utvecklas till Charizard, som är flying, vilket aerodactyl också är. Men om du lär Aero Earthquake så fixar det sig nog. P.s. Av dom tre så är aero lugnt bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg