Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Tycker inte ni det e rätt oshyst att döda ett djur bara för att få lite skin eller att hönor får bo i en putte liten bur och äta sig feta tills dom slaktas om 30 dar! :angry: Tänck om det vore tvärt om att dom jagade oss med ett gevär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hoppsan fel forum kan nån moderator flytta den till almänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ¨Nej det är inte schysst! Men detta kanske ska vara på Allänt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Jo det borde flyttas, men har du lust för lite intressant läsning så läs årets nobelpristagares bok "Djurens liv". Den handlar om någon Elisabeth Costello som håller föredrag om djurens rättigheter... i själva verket är hon Coetzee själv, dvs årets nobelpristagare verkar för djuren! HOORAYYY!! Redigerat 12 Februari 2004 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Fast jag tycker det e kul att fiska! Men det sägs att fiskar inte har nån känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 De är elakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men det e jädrans kul! fast fiskarna spöade mej en gång,jag vart biten av en gädda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 heja gäddan! HATAR människor som bär djurpäls...och dom som slaktar djuren oxå... jag flyttar tråden till allmänt...*drag å släp* *phu!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 kött är mord! Det är egentligen inte mening att mäniskor ska äta kött. Mamma förbjuder mig att bli militant vegan men hon ska f*n inte bestämma! Jag har hotat att bränna upp vår soffa om vi inte byter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hehe det var en tragisk fight med den där gäddan,jag blev förbannad på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Ett oskyldigt liv gav sitt liv för att ni skulle bli mätta idag era asätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Vadå har aldrig du fiskat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.