0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jaha men tänk på det här då. Det finns faktiskt djur som äter andra djur. Och varför jo för dom måste överleva. Och vad ska ni Veganer Göra åt det? Kankse mörda dom neeeeeeeej det går ju inte ni mördar ju inte ens en myra eller!??! Själv tycker jag det ända rätta är att vara Frukterian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vi är inte veganer, dumhuvud. Vi är vegetarianer. Det är skillnad. Frukterianer dödar också djur ju. Bakterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har inte sagt att ni är veganer!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) "Och vad ska ni Veganer Göra åt det?" Läs vad du skriver, pöjk. Redigerat 14 Februari 2004 av K3nG4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det är bara inte du som läser inlägget. Jag gör också det och många som inte är medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag fiskar aldrig elakt mot fiskarna man ljyger för fiskarna när man fiskar man gör en fälla till dem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 men om inget åt upp djuren så skulle jorden bli överbebod + att människor är köttätare som vargar och katter inte några gräsätare som kaniner och getter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jaha men tänk på det här då. Det finns faktiskt djur som äter andra djur. Och varför jo för dom måste överleva. Och vad ska ni Veganer Göra åt det? Kankse mörda dom neeeeeeeej det går ju inte ni mördar ju inte ens en myra eller!??! Själv tycker jag det ända rätta är att vara Frukterian Jaha men det finns ju människor som äter människor s.k. kannibaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 "hoppas nån varg kommer och äter upp 0013 så dom kan leva på de resten av veckan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nej det kan dom inte. För det finns inga vargar mitt i stan dom kommer bara till Kakanrott och käkar upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Enköping är ingen stad. Det är en by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nej det kan dom inte. För det finns inga vargar mitt i stan dom kommer bara till Kakanrott och käkar upp honom. men tänk om de kommer vargar till stan då och notera "" tecknena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.