KalphiteQ Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag gick in på en sida kommer inte ihåg va den heter då kom ned laddnings rutan upp och börja ladda ner nått som hette google.com och så kom en ruta upp som stog att datorn troligen hade virus eller nått då kryssade jag ner varenda ruta sen när jag virus scanna datorn stog det Trojan horse generation2 typ vet nån hur man kan få bort det för jag kan inte komma in i lokala inställningar som viruset är i :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Kan du skicka screen? och skicka gärna scan loggen med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 går tyvärr inte just nu min store bror håller på med min data nu ( sitter på min mammas dator nu ) fast viruset är lixom inte aktivt just nu...verkar det som för det brukar komma upp massor av reklam annars :o jäkla idioter som gör virus :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 det va ju synd jag tror jag har hört tallas som om det viruset förut kommer inte ihåg hur man fixa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 ye min duktiga brorsa fixade det :) nu kan tråden dö ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Okej, jag låser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg