Bono Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Du är ju så otroligt trångsynt. Tack! :D Lätt att göra en tabbe när du bara vart medlem här, 1 dag? Den första tiden är den svåraste... :( Men ja han gjorde fel och det är sant, men liksom du har inget och göra med honom. Jag har rätt att ta del av denna tråd precis som du, och vem som helst som är medlem. Och dessutom så stämmer det att jag inte känner dig, men ingen har en diskution om dig här, eller har vi? Nej, vi talar inte om mig i trådens egentliga ämne, men du talade om mig, och som den trevliga människa jag är, svarade jag. Och, jag vill helst inte göra det här till något personligt, så vi kan väl tala om trådens riktiga ämne, och lämna mig utanför det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Och varför skall du prata med honom? Du känner inte han, vet inte hur han är, han gjorde en tabbe, din fördömande människa. Eftersom det står på Soffans presentation att han och Draghon är vänner så så tror jag faktist att hon känner honom. Rätt ska vara rätt och Soffan ska ha en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag snackade om Bono inte draghon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Alltså, okej, ni har rätt att bli arga över detta, men behöver ni f*n göra det så j*vla stort eller!? :huh: Ni kunde ha kontaktat personen och sagt att om han göra samma misstag igen, så hänger vi ut dig. En person kunde ha blivit medlem här och påpekat det, och inte några j*vla wannabe-poliser som gör razzia här eller något liknande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Precis, om ni vill soffan något så vill ni mig något då jag stolt kan säga att han är en av mina bästa vänner här på fuska.se! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Tackohej med tråden då vi har fixat det och det bara blir massor personliga påhopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg