Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 på nyheterna skriver dom ju källan till vad dem tagit det ifrån (ibland bara en bit utav en text) Ni på FFU har väll aldrig kopierat något då eller? Nej, personerna kopierar rakt av från andra sidor där skribenter lagt ner tid på att skriva dessa nyheter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) fast om soffan ändrat några ord i texten eller tagit bort delar så har han ju skrivit dem själv. Iqaros: det är ju inga långa saker skribenterna har skrivit ( vad kan det ha tatt att skriva vissa saker 5-10 min kanske) Redigerat 9 September 2006 av mu1991 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) fast om soffan ändrat några ord i texten eller tagit bort delar så har han ju skrivit dem själv. Det vet jag inte om han gjort, med vad Nemesis antyder så verkar Soffan ha kopierat rakt av texten från FFuniverse. Det spelar ingen roll hur lång tid det tagit att skriva nyheter, varför kan dessa personer som kopierar skriva de själva? Admin nämnde att det är strängt förbjudet vad gäller att kopiera Nyheter och Recensioner från andra sidor. Redigerat 9 September 2006 av Iqaros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det här trodde jag inte om Soff. :( Jag kollade alla trådarna på fuska och jämförde med de på FFU. Alla trådarna på FFU var äldre än de som Soff skapat. Dessutom så gav alla de trådarna som soff skapat mig en känsla av att jag redan läst dem innan jag kollade på FFU faktiskt. Det här gör mig ledsen, att folk gör såhär. Att det är Soff till råga på allt. Inte ett endaste ord är alternerat, inga egna åsikter, inget personligt alls. Nej soff. Schämmestamefan, och jag som alltid sett upp till dig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Draghon: varför låser du alla hans trådar nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Att folk kopierar fusk är väl egentligen ingen fara. Folk kopierar ju dem från Amerikanerna från första början och bara översätter dom. Vissa fusk kommer de på själv, men de flesta kommer från amerikanerna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemesis88 Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Iqaros: Texterna är kopierade rakt av, ja. En rolig sak jag la märke till var att han inte ens ändrat trådskaparens fobi i Fobitråden. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Att folk kopierar fusk är väl egentligen ingen fara. Folk kopierar ju dem från Amerikanerna från första början och bara översätter dom. Vissa fusk kommer de på själv, men de flesta kommer från amerikanerna. :) Har jag nämnt det någon gång? Håller med Draghon, Soffan kändes som en seriös medlem som verkligen inte behövde skapa dessa trådar direktkopierade från andra sidor, för att visa sina kunskaper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 undrar bara om soffis fick en varning för detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 det står ju ingen stans i reglerna att man inte får kopiera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Alla trådarna är låsta, de klistrade är nedtagna och Soff är varnad. Nu behöver ni inte snacka om hur vi ska straffa honom mer, för han har redan blivit bestraffad. Hur de gör på FFU vet jag ej. det står ju ingen stans i reglerna att man inte får kopiera. Soff bröt mot upphovsrättslagen. Han kan med andra ord bli anmäld om de på FFU vill ta det så långt, vilket jag hoppas att de inte gör, men dem så många trådar så vet jag ej hur de gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 men draghon det står ju inget i reglerna om att man inte får kopiera texter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg