Razorbabe69 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag behöver hjälp... ;) Jag har kommit till 4.e banan och åkt och vunnit Hoverboard-tävlingen. Har lämnar över priset till snubben som skulle ha det på bana 2 tror ja det var.. Hur kommer man vidare? Kommer till ett galler som jag inte kommer igenom där.. Hur kommer man igenom det? Jag har ingen aning alls om vad jag ska göra.. Kan nån vänlig själ hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 på villken bana? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Sw-johan, läste du inlägget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Kolla om du har gjort alla uppdrag på alla banor(som du fått) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Har du gått den vägen som du skall simma under vattnet på så att du kommer till Captain Qwark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg