Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Jag har gjort en word art text och fixat till den men den blev grön på vissa ställen :( Nån som vet hur man fixar? Redigerat 9 September 2006 av AntonJ3000 Citera
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Jag vet inte riktigt hur du gör det i Word eller så. Men vad vill du ha istället för den gröna färgen? Svart? Är det inte bara att redigera i ett bildprogram? Eller vill du ha kvar det som en wordart-grej i Word bara? EDIT: Jag hade visst Word 2k3 på datorn, kollade lite snabbt, men jag har ingen aning hur man ändrar den färgen, skulle vara kul och veta ifall det går Redigerat 9 September 2006 av Moberg Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Jag vet inte riktigt hur du gör det i Word eller så. Men vad vill du ha istället för den gröna färgen? Svart? Är det inte bara att redigera i ett bildprogram? Eller vill du ha kvar det som en wordart-grej i Word bara? EDIT: Jag hade visst Word 2k3 på datorn, kollade lite snabbt, men jag har ingen aning hur man ändrar den färgen, skulle vara kul och veta ifall det går Vill ha svartOch med bild program så blir det inte lika bra kvalitet :( Citera
ThePunisher Skrivet 11 September 2006 Rapport Skrivet 11 September 2006 hur gjorde du för att få en bild i texten? ;o Citera
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Skrivet 11 September 2006 Högerklicka på wordarten > Formatera WordArt > Färg, Fyllningseffekter > Bildobjekt > Välj bild... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.