Hoppa till innehåll

Instalera

Gäst RoxZ

Rekommendera inlägg

jag har nyligen låna min kommpis dngeon siege II och han vill ju så klart ha tillbaka det om e tag och spelet fungerar ej utan skiva så min fråga e finns det något sätt att fixa så att spel fungerar utan skiva den som svarar och ger mig bästa guiden får lite fm vet ej hur mycke men minns 50 kan jag garantara

takcsam för svar

50fm-200

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På olika hemsidor brukar man kunna hitta no-cd crack och liknande. Om du inte har Broken World så borde ett vanligt crack fungera för dig. Bara att packa upp och ersätta original-exe-filen. Ta gärna en kopia på den innan du sparar över ifall det inte skulle fungera.

EDIT: Denna post bröt tidigare mot regel §1.3.

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

gå in på gamecopyworld.com

Ser att någon har anmält din post ;) Men detta ska ni veta... Gamecopyworld har ett avtal som gäller när man laddar hem crack från dom... Man måste ha orginalskivan hemma -.- Så därför anses inte "Gamecopyworld" vara olagligt ;) Fastän det bryter mot fuskareglerna ^^...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta KAN fungera; Gå in på Den Här Datorn, högerklicka på din cd läsare (oftast D) och klicka på öppna/utforska kopiera .exe filen (asså den som startar programmet) och klistra in den i din dungeon siege mapp ÖVER DIN GAMLA .EXE FIL (den som startar programmet :P)

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja va tvungen o ändra min post, men inte The_voice, va orättvist :P

Ne men allvarligt, vad gäller, så man vet. Får man eller får man inte länka till gamecopyworld?

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...