Gäst RoxZ Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag har nyligen låna min kommpis dngeon siege II och han vill ju så klart ha tillbaka det om e tag och spelet fungerar ej utan skiva så min fråga e finns det något sätt att fixa så att spel fungerar utan skiva den som svarar och ger mig bästa guiden får lite fm vet ej hur mycke men minns 50 kan jag garantara takcsam för svar 50fm-200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) På olika hemsidor brukar man kunna hitta no-cd crack och liknande. Om du inte har Broken World så borde ett vanligt crack fungera för dig. Bara att packa upp och ersätta original-exe-filen. Ta gärna en kopia på den innan du sparar över ifall det inte skulle fungera. EDIT: Denna post bröt tidigare mot regel §1.3. Redigerat 9 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 gå in på gamecopyworld.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 gå in på gamecopyworld.com Ser att någon har anmält din post ;) Men detta ska ni veta... Gamecopyworld har ett avtal som gäller när man laddar hem crack från dom... Man måste ha orginalskivan hemma -.- Så därför anses inte "Gamecopyworld" vara olagligt ;) Fastän det bryter mot fuskareglerna ^^... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Detta KAN fungera; Gå in på Den Här Datorn, högerklicka på din cd läsare (oftast D) och klicka på öppna/utforska kopiera .exe filen (asså den som startar programmet) och klistra in den i din dungeon siege mapp ÖVER DIN GAMLA .EXE FIL (den som startar programmet :P) Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Ja va tvungen o ändra min post, men inte The_voice, va orättvist :P Ne men allvarligt, vad gäller, så man vet. Får man eller får man inte länka till gamecopyworld? Redigerat 11 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 ingen aning...reglerna känns lite oklara ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nepp, det är sant, gamecopyworld är en warez-sida. Låst enligt §1.3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg