Gäst DonKeN Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jo dem kanske inte går i Konkurs. Men efter att dem inte får grejer som Ps3 sålt så lägger dem säkert ner tillverkningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Njaa... Playstation 3 verkar inge vidare. Konsollen kostar ju skjortan & spelen kommer vell kosta runt 500kr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Det är nog mest vuxna och bortskämda barn som köper det... Jag tror personlen att Wii kommer sälja mest! Orsak: köerna till Wii monterna skulle sträckt sig halva vägen till månen om man rätat ut dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Skulle knappast tro att det var lika många som väntade på att spela Wii som halva befolkingen i Kina. Kaktus-Killen: Väx upp va,Playstation kommer bli en flop.Eller nästan,videospelsavdelningen på Sony kommer gå i konkurs snart.Det lovar jag dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Tro inte på det då :P Jag menade asså om man hade tagit hela kön från alla dagar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar. Så ungdomar som inte har råd med en 6000 kronor dyr konsoll räknas som fattiga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 håller med ps3 verkar as bra men alldeles för dyr och även om jag kommer ha råd när den kommer, kommer jag ändå inte köpa den, köper heldre en moppe då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar. Bra sagt där! 6000kr kan gå till något vettigare. Moppe, tillåmed en 360 och en wii räcker det till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Ja, och de två är bättre än PS3, så köp 360 och Wii istället. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 6000:- kan man göra mycket roligare saker för än ett gammalt TV-spel. Wii är den bästa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar. håller med kaktus-killen.5000-6000kr är inget för mig.men jag vet inte vad ni andra har på banken i allfall så har jag råd och jag tycker att det är fult av DonKeN ha mena att dom kommer gå i "kk" dom äger fet.sony har varit med på spel-marknaden länge.man kan ju inte ens ta i xbox 360 så går skivan sönder det suger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg