Hoppa till innehåll

Sony Får Playstationfans Besvikna

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog mest vuxna och bortskämda barn som köper det... Jag tror personlen att Wii kommer sälja mest! Orsak: köerna till Wii monterna skulle sträckt sig halva vägen till månen om man rätat ut dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Skulle knappast tro att det var lika många som väntade på att spela Wii som halva befolkingen i Kina.

Kaktus-Killen: Väx upp va,Playstation kommer bli en flop.Eller nästan,videospelsavdelningen på Sony kommer gå i konkurs snart.Det lovar jag dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar.

Så ungdomar som inte har råd med en 6000 kronor dyr konsoll räknas som fattiga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra sagt där! 6000kr kan gå till något vettigare. Moppe, tillåmed en 360 och en wii räcker det till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

håller med kaktus-killen.5000-6000kr är inget för mig.men jag vet inte vad ni andra har på banken i allfall så har jag råd och jag tycker att det är fult av DonKeN ha mena att dom kommer gå i "kk" dom äger fet.sony har varit med på spel-marknaden länge.man kan ju inte ens ta i xbox 360 så går skivan sönder det suger :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...