Hoppa till innehåll

Sony Får Playstationfans Besvikna

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

PS3 kommer sälja som f*n.. till skillnad från de flesta här som är 11-14 som inte har råd med nåt över 3000 så finns det folk som faktiskt har pengar.

Har du inte tänkt på att Sony alltid lägger pengar på grafiken och inte tänker på att släppa nya spelserier. Nintendo tänker otroligt bättre än Sony.

Att lägga mer pengar för att tillverka roliga spel är mycket nyttigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Skulle knappast tro att det var lika många som väntade på att spela Wii som halva befolkingen i Kina.

Kaktus-Killen: Väx upp va,Playstation kommer bli en flop.Eller nästan,videospelsavdelningen på Sony kommer gå i konkurs snart.Det lovar jag dig.

en 11 åring som ber mig att växa upp..

nästan roligt.

Gå tillbaka till ditt gamecube eller vafan du nu har o spela dina barnspel.

DonKen, har du ens kollat på PS3 spelen eller hoppar du direkt in i skitsnacket att Sony bara satsar på grafik? Såklart de delvis satsar på grafik då PS3, till skillnad från Wii, kan klara snygg grafik.

PS, då får jag väl säga det vanliga: Nintendo satsar bara på billiga konsoller och korkade kontroller.

Vilket rimm asså.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle knappast tro att det var lika många som väntade på att spela Wii som halva befolkingen i Kina.

Kaktus-Killen: Väx upp va,Playstation kommer bli en flop.Eller nästan,videospelsavdelningen på Sony kommer gå i konkurs snart.Det lovar jag dig.

Jag tänkte köpa Ps3 men pga grafiken så blir den fullständiga konsollen runt 7000kr. Wii har typ 2mindre funktioner som Ps3 har och är ungefär 4000kr billigare.

Öh, korkade kontroller? Snarare bra kontroller. Wii lägger pengar på spelen och funktionerna först. Inte grafiken. Grafiken kommer igentligen sist. Eftersom det behövs inte så mycket himmla bra grafik. Färgglada spel gör spelen roligare. Och varför säger du att han ska dra till gamecube. Du är också barn. Och som att inte Sony tillverkar barnspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fanboy... Nintendo har INTE korkade kontroller, men om du nu vill köpa PS3 får du väl göra det. Men du behöver inte mobba andra för att ni har olika smak!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

mobba andra? du, alla jag känner som varit på detta forum har märkt att ni alla ska hålla med varandra för om man inte håller med så börjar folk bara gnälla.

och nej jag tänker inte "lämna forumen" för det.

förresten, vadå fanboy? är det nån slags lag på att jag älskar ps3 för att jag inte gillar Wii eller dess kontroller? Verkar så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Knappast att Sony går i konkurs då de säljer annat än bara spel. Nintendo är de som skulle kunna gå i konkurs då de är de enda som bara gör konsoler samt spel. Inte för att jag tror de kommer göra det än på ett tag iallafall. 6k för en konsol är på tok för mycket. Det är ju inte ens säkert att de utnyttjar all prestanda de kan på konsolen sen heller. Jag håller mig till Nintendo för de har mysigast, härligast samt roligast spel :).

Beror på vad PS3 har för funktioner...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...