Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hej. Min kompis talade om att Ps3 kommer ha så kallad Systemkrav på alla spel. Alltså betyder det att man måste byta komponenter för att spela vissa spel. Är det sant eller snackar han bara strunt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 vad menar du ska man byta nått på ps3:et för varje spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vad betyder "att man bytar komponenter"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ja. T.ex, GTA har kraft för så här mycket ramminne ''Minne'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Förklara bättre, jag förstår fortfarande inte vad du menar? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Alltså som datorspel brukar ha. De brukar ju ha Systemkrav. Och man kommer kunna lägga in nytt grafikkort, processor och allt på Ps3'n. Så istället för att Sony ska göra typ Ps4 så ska man bara uppgradera grejerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag fattar, men jag tror att han snackar goja, annars börjar Sony bli lite väl pengahungriga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 öhh det låter rätt sinnessjukt synda tt releasen är uppskjuten här i europe iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 s man måste ha flera minneskort eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 s man måste ha flera minneskort eller? Vem har snackat om minneskort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Alltså som datorspel brukar ha. De brukar ju ha Systemkrav. Och man kommer kunna lägga in nytt grafikkort, processor och allt på Ps3'n. Så istället för att Sony ska göra typ Ps4 så ska man bara uppgradera grejerna. aha, inte så smart idé, det är bättre att göra en Playstation 4 i framtiden istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag tror PS3 är lite mer kvalifiserad än så så jag tror också att han snackar goja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg