Hoppa till innehåll

§1.25, Otroligt Störande.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjena!

 

Ja, det finns en lista över vilka moderatorer som varit mest aktiva de 30 senaste dagarna på Adminkontrollpanelen, men den har inget att göra med hur många varningar moderatorn delat ut eller hur många trådar han låst utan antalet anmälningar samt fusk/recensioner/nyheter moderatorn kontrollerat.

 

/# 21, moderator

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

ja tycker att man gör upp ror på dom ut med modana ut med modana ut med modan ut med "modana".dom har säkert någon svart lista där dom har någon sorts tävling.och dom delar ut fm till den som är månadens låsar eller något i den stilen!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker också att det är väldigt irriterande med §1.25, den moderatorn som jag tycker har låst mest trådar pga det är No_Fear, innan han bytte namn från Ragnarök (till No_Fear) så tyckte jag inte det var nån tråd som blev låst för §1.25.

 

Moderatorerna ska väl inte behöva lida för att ni bryter mot reglerna?

Skriver ni en dålig titel som inte beskriver ämnet får ni faktiskt ta er i kragen och skapa en ny tråd med en titel som inte bryter mot regeln.

Varför ska vi läsa igenom hela ämnet för att få en uppfattning om vad som är felet och sedan sätta en ny titel, när det bara är att låsa och be trådskaparen göra en ny tråd med en bättre titel och gå vidare till nästa anmälning?

 

Och jag låser mest eftersom jag för det mesta tar hand om anmälningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha?

Ingen anmälde mitt inlägg i 15+, och titteln var finfin, men ändå var någon så otroligt tvungen att låsa.

Detsamma gäller, denna tråd, varför låstes den först?

 

Denna tråd?

 

Det var någon som hade roligt och låste tråden någon timma efter att jag skrivit inlägget. Vet inte vem, konstigt att han/hon inte skrev någon anledning att låsa heller.

Jag låste upp den lite senare iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var bra gjort NF.

Menar bara att man inte bör vara så petnoga för till en del ämnen är det omöjligt att skriva en värdig tittel til.

 

hallå det här forumet kommer vara känt över att ha så J***la mycket regler... jag tycker det räcker med regler å den nya ni tycker, tycker ja räknas som 1.11

 

Kunde inte sagt det bättre själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...