Amaeli Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Tack för svaret #21 du verkar vara sjystare än dem andra. Det var otroligt lågt att låsa denna tråden från början, tom lägre än glocalnet att låsa bara för att någon konfronterar dem. Som tur är e den uppe igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Visst, är ett inlägg helt Obscent lås det, radera det i dont care? Men §1.25 börjar verkligen fördärva hela forum känslan. Jag har skrivit en tråd i 15 + som heter Dangerously in love, då borde man om man inte äger en hjärna i storleken av sesamfrö förstå en aning vad den handlar om. Men då blir den genast låst, och kan någon förklara för mig varför? ja tydligen tycker någon att man inte förstår vad det handlar om. Vad ska jag skriva då? "Hej mitt namn är MascarPone jag vet inte hur man ska säga till tjejer kan någon hjälpa" för att inte den ska bli låst, då kan jag härmed säga att en sån stor text inte får plats. Sedan går en massa trådar runt i allmänt och Musik/media med texter som: Ämne: HEj hejdf Beskrivning: Casjada jag tycker atrt. Kan någon förklara varför den blev låst? Och då vill jag inte vara en sådan som går och frågar varför varenda en av mina trådar är låsta, utan jusst denna. Och jag vet att jag skulle kunna skriva till jusst den moderatorn som låste, men jag bryr mig inte om den öppnas på nytt eller inte, jag vill nå ut till alla. Håller med, så jäkla irreterande så det är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Thank you lad! i sektionen allmänt finns det över 8 låsta trådar på en sida normalt? Dessutom så fick ju Sandkaka en helt löjlig varning, jag tror detta är en liten kamp mellan moderatorerna vem som låser mest-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det tror jag inte, varför tävla om det? Det är väl ingen som vill vara ökänd genom att få utmärkelsen "Flest utdelade varningar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nähe? det finns en liten lista någonstanns på vilka som sköter sitt jobb, och låser flest trådar. Dessutom så spelar det ingen roll vad du säger, du kan inte säga att det finns många olåsta trådar. Det har gått överstyr det här med moderatorernas stekarfasoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag har aldrig nekat till att det inte finns många låsta trådar för det vet jag att det finns, men vad jag däremot inte vet är var den här "listan" finns? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jadu, vi kan väll kolla om någon av moderatorerna på sidan kan svara på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Men jag hade skrivit en tråd om att få tips på bra 'teckna manga' böcker och vad dom kostar o.s.v...sen blir det låst för §1.25 ?????? :blink: Jag tror nog att folk tydligt förstår vad tråden handlar om då . Redigerat 12 September 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Sjukt, vad ska vi behöva göra för att våra trådar inte ska bli låsta längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) det ska inte böva var några relger på fuska.se. Allfall dom som är helt onödigt.f****n fatar ju knappt vad dom betyder Redigerat 12 September 2006 av need_nos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Sjukt, vad ska vi behöva göra för att våra trådar inte ska bli låsta längre? Det enda man behöver göra är att skapa en förståelig rubrik så att alla förstår vad ämnet handlar om. Inte skriva onödiga inlägg utan syfte eller bryta mot någon av de anda reglerna på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ska're ju visst :blink: Ska folk gå runt o utrota hela hemsidan eller,det måste finnas regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.