Amaeli Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Kolla i regel arkivet och förundras över hur mycket regler som rentav är påhittade känns det som. Och, ja finns inte mycket att göra så länge alla moderatorer kommer med dåliga ursäkter att låsa trådar har inte vi någon makt att öppna dem igen-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Tjena! Ja, det finns en lista över vilka moderatorer som varit mest aktiva de 30 senaste dagarna på Adminkontrollpanelen, men den har inget att göra med hur många varningar moderatorn delat ut eller hur många trådar han låst utan antalet anmälningar samt fusk/recensioner/nyheter moderatorn kontrollerat. /# 21, moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 ja tycker att man gör upp ror på dom ut med modana ut med modana ut med modan ut med "modana".dom har säkert någon svart lista där dom har någon sorts tävling.och dom delar ut fm till den som är månadens låsar eller något i den stilen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag tycker också att det är väldigt irriterande med §1.25, den moderatorn som jag tycker har låst mest trådar pga det är No_Fear, innan han bytte namn från Ragnarök (till No_Fear) så tyckte jag inte det var nån tråd som blev låst för §1.25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag tycker också att det är väldigt irriterande med §1.25, den moderatorn som jag tycker har låst mest trådar pga det är No_Fear, innan han bytte namn från Ragnarök (till No_Fear) så tyckte jag inte det var nån tråd som blev låst för §1.25. Moderatorerna ska väl inte behöva lida för att ni bryter mot reglerna?Skriver ni en dålig titel som inte beskriver ämnet får ni faktiskt ta er i kragen och skapa en ny tråd med en titel som inte bryter mot regeln. Varför ska vi läsa igenom hela ämnet för att få en uppfattning om vad som är felet och sedan sätta en ny titel, när det bara är att låsa och be trådskaparen göra en ny tråd med en bättre titel och gå vidare till nästa anmälning? Och jag låser mest eftersom jag för det mesta tar hand om anmälningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jaha? Ingen anmälde mitt inlägg i 15+, och titteln var finfin, men ändå var någon så otroligt tvungen att låsa. Detsamma gäller, denna tråd, varför låstes den först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jaha? Ingen anmälde mitt inlägg i 15+, och titteln var finfin, men ändå var någon så otroligt tvungen att låsa. Detsamma gäller, denna tråd, varför låstes den först? Denna tråd? Det var någon som hade roligt och låste tråden någon timma efter att jag skrivit inlägget. Vet inte vem, konstigt att han/hon inte skrev någon anledning att låsa heller. Jag låste upp den lite senare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Det var bra gjort NF. Menar bara att man inte bör vara så petnoga för till en del ämnen är det omöjligt att skriva en värdig tittel til. hallå det här forumet kommer vara känt över att ha så J***la mycket regler... jag tycker det räcker med regler å den nya ni tycker, tycker ja räknas som 1.11 Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Det går alltid att skriva en titel som är förstårlig, man behöver inte krångla till det. Hur kan ni tycka fuska är strängt? Det finns inte så många regler och man kan få fem varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Inte många regler? Fuska.se är nog det svenska forummet med mest regler. Och 5 varningar är ett bra system men reglerna, är dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Fem varningar är för mycket, skulle räcka med två, max tre. Fuska.se kanske har mycket för Sverige, men jämför man med utlänska sidor har de inte mycket. De sidorna har också bättre kvalitet på den fronten. Mer regler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Antingen vill du bli moderator, eller så är du helt utom dig, mer regler?. 25 regler på själva forummet och vad blir det med ava reglerna signatur reglerna osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.