PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har funderat på att skaffa Runescape, tycker ni att det är ett kul/bra onlinespel..?? Jag har sett och spelat lite hos en kompis och spelet var roligt:) men gubbarna ser ut som vandrande kyl skåp :-S. Men som sagt är det ett bra spel..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 JA självklart! Börja spel och bli en Runescape nörd som mig och många andra :P Det är ett mycket roligt spel med mycket saker att göra speciellt om man är member det är kul. Det kan kännas lång tråkigt ibland med det blir kul igen. Gafiken är ganska konstig men det är inget som stör mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tycker att det är roligt spel. Man kan göra många olika saker, grafiken är inte den bästa, men duger i alla fall. ;) Jag skulle rekomendera dig att spela, sedan kan du själv döma hur det är. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är ganska långtråkigt i början, men efter ett tag kommer du att älska det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tycker inte att man direkt "skaffar" RuneScape. Det är mer nåt man testar o sen får man se.Man köper ju inte den och det e gratis.Men jag tycker spelet e kul . :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 fixa ett account och börja lira.. men bli inte helt beroende av det som många verkar vara.. det är egentligen ett dåligt gjort spel.. men det är grymt roligt plus att det är gratis :):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Mm, bli inte för beroende. Kanske satsta på att göra ett account?.. själv lirar jag.. combat lvl 50, jävligt dåliga skillz men -.-' who cares? just nu håller jag väll på med ranged men aja.. om du börjar borde du vara ranged :lol: Iaf, jag kan rekomendera att du testar det men.. som sagt, grafiken.. det stör mig ej men det är ganska dåligt gjort. Aja gör som du vill ;) Tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Det kanske blir av ikväll :): Namnet blir M4st3r_Adi. Vad heter ni..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Blackboy 600 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TinoXxX Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 sensation wh combat lvl 74 :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 z-philip combat lvl 51 :visslar: suga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 det enda dåliga på runescape tycker jag är:grafiken såklart men om man inte är member kan man typ inte komma nånstans helt kasst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg