Gäst Moberg Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Windows Word Office är ett bra skrivprogram, men det finns till alla datorer tror jag. :) Nej varför skulle det göra det? (Microsoft Office Word*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 nod 32 är ett virusprogram MÅste du vara så himla noggran? -.-Men för örigt använder jag nod32, och det fungerar UTMÄRKT, bästa antivirusprogramet som finns ;) Rekommenderas supervarmt ^^! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Norton Antiivirus är den bästa och säkraste :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) nod 32 är ett virusprogram Ja därför tänk om han skulle missuppfatta det. Men jag håller med. Skippa Nortonantivirus. Drar bara mycket CPU och ramminne. Dessutom är söktiden lång. Skaffa Nod32, söker snabbt, drar lite minne, knäcker virus lätt. Men att bara ha antivirus hjälper inte. Du behöver brandvägg. Outpost är en utmärkt brandvägg. Redigerat 16 September 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har norton och en utmärkt brandvägg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.