B4z4r Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Jag Formaterade Om Min Data Och Skaffade Drivrutiner Och Sånna Saker På Min Dator Men När Jag Ska Lirra Spel Som Diablo 2 Eller Warcraft 3 Så Står Det: "Error22: A Critical Error Has Occured While Intializing DirectDraw" Och Ljudet Funkar Inte Heller Om Ni Vet Skriv Det... Vad Är Det För Fel?? :unsure: :unsure: Edit:Förlåt Att Det Står Gragikkort.... Redigerat 12 September 2006 av B4z4r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är jätte möjligt att det är fel drivrutiner du har installerat eller så har det skett något fel med installationen. Angående ljudet så behöver du också drivrutiner till ditt ljudkort. Googla lite för ditt ljudkort så hittar du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.