Gäst Plopp Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Någon som vet vad ett Pci kort är för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 En slags uttag på Grafikkort (och andra kort) Men PCI grafikkort är inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Varför är de inte bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 De är en sämre sort än PCI-Express och AGP helt enkelt, når inte upp till samma nivå. Men ska du inte ha det till så krävande spel så duger det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 PCI kort duger till Cs, wow, Bf1942. Men inte spel som Hl2, Oblivion. Finns PCI kort som 6800GT men dem är oftast dyrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 okej tack:D Så jag kan köpa ett Pci - kort och stoppa in det i datorn så får jag bättre grafik....eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Det bros på om du har PCI kort platser? Jag förmodar att du har en Dell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 ja jag har dell hurså :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jo jag gick på samma nit, jag skulle ha en ny speldator, var dock inte så hajj på det med datorer då, så jag köpte en med intregrerad graik, och PCI platser... Men nu har jag PCI-Express, och det är skitbra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 så jag kan inte ha pci express :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 så jag kan inte ha pci express :o Nepp, inte om det är vanliga PCI uttag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Men dells datorer verkar inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.