Gtakillen Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 jag har gjort newgame idag och är på andra bossen cirkey,s cove jag har glömt hur man gjorde skada på cirkey :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det skulle underlätta om du sa till vilken spel du behöver hjälp med. Då skulle man ha kunnat givit dig en länk till någon guide eventuellt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 inte svårt att gissa... :P ty the tasmanian tiger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag hittade endast koder till spelet här på sidan, i fuska.se's arktiv. Men på cheatplanet.se bland annat finns det guider över hela spel, dock på engelska. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 du pokekung man skuter på luft bublor så går han ditt och sen när han äter skut på han så bombas hans skud gör så 3 gånger så vinner du tror jag länge sen jag spela :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg