lelly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 jag är i traversetown och har träffat Donald och Goofy, jag har gjort en massa kul saker och jag vet hur man åker till andra världar, men problemet ee.. jag har inga världar! hur gör man för att få flera världar.. vad ska man göra!? måste veta snabbt.. tack i förväg! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Har du gått ut ur Traverse Town genom den stora porten som finns i början av banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Har du gått ut ur Traverse Town genom den stora porten som finns i början av banan? vad menar du? där det står Worlds exit? isf så har jag d men d finns inga fler världar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) När du ser Traverse Town på kartan så ska du också kunna se en typ av "väg" som leder till en sorts punkt. Bläddra bara ner till punkten och tryck på "X" så flyger du till världen du valt. Redigerat 12 September 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 men asså jag gör inte det.. det finns bara traverse town.. måste man göra något spec för att få flera världar? :meddum: någon som vet hur man gör? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Du ska upp och fixa Klocktornet i Traverse Town tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du ska upp och fixa Klocktornet i Traverse Town tror jag... upp i klocktornet? asså det är en massa plankor i vägen. .asså jag har varit uppe där, och slagits mot shadows och soldiers men asså jag kommer inte in.. det finns lixom inte flera världar, utan det står att man måste vara klar med uppdragen i Traverse Town först.. jag har spelat spelet en gång förut, för typ 1-2 år sen och då kom jag till alice i underlandet, men jag kommer inte ihåg hur jag kom ifrån Traverse Town.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du måste ha "Red Trinity" för att ha sönder planket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du måste ha "Red Trinity" för att ha sönder planket. jag vet, men hur får man det? det är inte bara det jag frågar.. SNÄLLA KAN NÅGON SÄGA VAD MAN SKA GÖRA FÖR ATT FÅ FLER VÄRLDAR!? D skulle va assnällt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 I tredje distriktet finns det en skylt med en eldflamma, skjut "Fire" på den så öppna ingången till Merlins hus. Jag tror att det är där man får "Red Trinity". :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 I tredje distriktet finns det en skylt med en eldflamma, skjut "Fire" på den så öppna ingången till Merlins hus. Jag tror att det är där man får "Red Trinity". :) någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 du ska kunna åka till andra världar redan direkt när du kommit till traverse town... du måste kanske träffa leon och dom.. om du inte gjort det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg