leandro Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Har du har du möt en boss i Traverse Town om du har vunnit honom då ska man få Tarzan världen och alice världen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Har du har du möt en boss i Traverse Town om du har vunnit honom då ska man få Tarzan världen och alice världen :kung: jag har mött en stor boss som består av fem delar typ, den ee typ lila.. och jag har mött leon och slagits mot honom, men jag får iaf inga fler världar, det står att jag måste göa klart lite saker typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 det är helt knäppt jag klarade bossen sen fick två världar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 det är helt knäppt jag klarade bossen sen fick två världar behöver inte hjälp längre!!!!!!!!!!!! spelet hade en bugg, men d löste sig ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 det är helt knäppt jag klarade bossen sen fick två världar Man får två nya världar att välja på men kan bara åka till en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg