Jag ser asmånga som står i hörn och tjuvröker.. Jag blir ibland lite rädd så jag bruka springa bort till mina polare.
Är Det Många Som Dricker Eller Röker På Eran Skola
Nej men det snackas mycket om det.
Är din skola F-9..??
För det är ganska onormalt om typ en trea står och röker. Lol
Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_-
Ser också en massa som står och röker. Man kan bara stå och se på när dom förkortar sina liv....
Ser inte folk som dricker på skolan men vet folk som gör.(minderåriga)
↗ till inläggetFast man gör ju det ändå, trots att man är minderårig på gymnasiet :)Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_-
Det är väl ungefär 30 stycken.
Själv röker jag inte,det är en äcklig ovana.
typ hela nian snusar
Typ 19styck snusar, röker, dricker. 3röker på skoltid men dem gör allt på fritiden.
↗ till inläggetDet är alltid lagligt att röka så länge det inte är rökförbund på området? -_-Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_-
Nej man måste vara äldre är 18 år för att röka
nej det är 18 års gräns på å köpa tobak inte å använda det ja vi har jävligt många så att säga :P
↗ till inläggetNej.Nej man måste vara äldre är 18 år för att röka
Du röker nog papper <.< Man får börja röka när man är 18år!
↗ till inläggetAtt konsumera cigg innan man är 18 år är fullkomligt lagligt. Det du inte får göra är att köpa dem i butik. :meddum:Du röker nog papper <.< Man får börja röka när man är 18år!
håller med citrusfrukt, men då är det väldigt konstigt att man inte får köpa dom
OnT: jag vet en i min klass som går & röker ibland, på skoltid
Så fort man går ut ser man alltid någon som röker. Om man vill börja röka är det bara att fråga om man kan få en ciggarett. :)
Ja det är faktiskt inte svårare än så... :P Inte för att jag gör det själv. Aldrig i livet
En tjej som gått i samma klass som mig tidigare gick upp i en skog under lunchrasten och tjuvrökte för ett par veckor sedan...
↗ till inläggetJa det är faktiskt inte svårare än så... :P Inte för att jag gör det själv. Aldrig i livet
Jag röker inte heller, men bara för att vara taskig frågade jag efter en ciggarett och tog hem den. Visade den för mamma sedan, och hon blev skitförbannad. Ringde tiull skolan och härjade, men skolan sket i det. Haha, f*n vad arg hon var på mig. ^^
ok hehe :P Otur för dig....