Xynthiar Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Borde det inte finnas en regel som förhindrar inlägg såsom: Jag kan inte hjälpa dig, fråga nån annan eller liknande!? typ kolla på det inlägget spawn^ gjorde här väldigt irriterande och det börjar bli vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 klassas inte det som §1.11 eller ?? det är ju 100% onödigt och supeririterande... bara för att få lite FR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Ja det borde finnas en sån regel och det finns det redan regel 1.11. edit: skrev fel regel Redigerat 13 September 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 §1.13 - Skapa inga omröstningar i form av inlägg (Köp omröstningskort istället). :huh: Max93 ? vad menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Bra idé, jag tycker också att en del avatar-görare skriver många onödiga inlägg i form av: "Jag kanske gör en senare, för nu ska jag äta" eller liknande. Sådant är väldigt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag tycker det är bra så att man inte avslutar tävlingen för tidigt. Det har hänt mig en gång, då det var rentav för jävliga bidrag, och det ska man ha rätt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 hallå det här forumet kommer vara känt över att ha så J***la mycket regler... jag tycker det räcker med regler å den nya ni tycker, tycker ja räknas som 1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Det är bra att det finns regler, någon j*vla måtta får det faktist vara. Hur skulle det se ut utan bra regler som till exempel §1.1? Redigerat 13 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Enligt mej så klassas den saken som §1.11 och borde anmälas. Ojsan glömde säga att jag menade det som BloodRogue sa. :bah: Redigerat 13 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej det gör det inte, om jag gör en avatar tävling och inte blir nöjd så har jag ingen som hellst skyldighet att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Enligt mej så klassas den saken som §1.11 och borde anmälas. Ojsan glömde säga att jag menade det som BloodRogue sa. :bah: Det är exakt det som är §1.11. §1.11 är bland annat följande kommentarer: "Tycker jag med/håller med/exakt!" - Skriv inte kommentarer där du enbart upprepar något som redan blivit sagt. "Vet inte/fråga inte mig/jag kan inte hjälpa dig" - Skriv endast om du kan hjälpa! Det är de två vanligaste jag ser, sen är §1.11 allt annat som är onödigt, allt spam och allt som inte hört till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 §1.13 - Skapa inga omröstningar i form av inlägg (Köp omröstningskort istället). :huh: Max93 ? vad menar du ? Vad har 1.13 med detta att göra :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.