Nån som spelar denna genomsvenska grymt roliga sport ? Jag har spelat i snart 7 år tror jag, O blir lika glad varje dag jag ska träna.
Innebandy
Jag spelar innebandy och har gjort det i nästan hela mitt liv
Jag skulle börjat spela i AIK men dem hade fullt lag så jag ville inte börja nån annan stans......
Jag spelar innebandy har spelat i 5/6 år nu. Det är skitkul faktiskt :)
Jag börjar på min tredje säsong i år.
Funderar på att bli målvakt, för att alla tycker att jag är så bra som målvakt :)
Spelade mycket när jag var yngre men tappade snabbt intresset och slutade ganska tidigt.
har gått i en säsong och börjat på den andra och det är askul!!!
Nån som kan "Zorro"? ;D
Jag kan det
↗ till inläggetJag kanNån som kan "Zorro"? ;D
Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
jag tycker de va skit att de uppfann senseido bladet, nu kan alla zorro :P, inte slika kul, har er serie börjat än ?
Nån som vet vart man kan köpa en klubba med det bladet elr bara bladet?
Vi börjar träna nästa vecka ser fram emot det :)
Futurama: Kolla på någon sportaffär tex Inter sport eller stadium där har jag sett flera.
Jag har gjort min egna zorro-klubba.
spelar i aik-p93.
serien börjar på söndag
vad har ni för stick?
har själv en blast grapper och 2 gamla salming och en halvdan zone.
↗ till inläggetKan du utan det då?jag tycker de va skit att de uppfann senseido bladet, nu kan alla zorro :P, inte slika kul, har er serie börjat än ?
Älskar Innebandy Står i mål är grymmt bra om jag får säga det själv :P
Fick spela med 93 min första säsong och har fått beröm av 90 när dom kollat på våra matcher :P
INNEBANDY FOREVER!
Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag
har spelat innebandy innan, men slutade för man får ju inte röra motståndaren. då åker man ut. fast vilken glidare som helst kan spela innebandy.
Jag spelade i 2år sen så la jag av. Tog istället Fotboll. Gick i Balrog IF och var ganska bra.